Megint vagyok, és hoztam egy újabb dalszöveget, fordítással együtt. Ezúttal az egyik kedvenc számomat.
Ez pedig a Three Days Grace egyik dala, a Just Like You, ami a banda Three Days Grace c. albumán jelent meg. Különösen szeretem ezt, mert nagyon jó szövege van(nem mintha a banda nem tökéletes zenét alkotott volna ezen kívűl is). Jól lehet vele azonosulni, és a klip is lényegretörő. :)
Angol dalszöveg:
Three Days Grace - Just Like You
I could be mean
I could be angry
You know I could be just like you
I could be fake
I could be stupid
You know I could be just like you
You thought you were standing beside me
You were only in my way
You're wrong if you think that I'll be just like you
You thought you were there to guide me
You were only in my way
You're wrong if you think that I'll be just like you
You thought you were there to guide me
You were only in my way
You're wrong if you think that I'll be just like you
I could be cold
I could be ruthless
You know I could be just like you
I could be weak
I could be senseless
You know I could be just like you
You thought you were standing beside me
You were only in my way
You're wrong if you think that I'll be just like you
You thought you were there to guide me
You were only in my way
You're wrong if you think that I'll be just like you
You thought you were there to guide me
You were only in my way
You're wrong if you think that I'll be just like you
On my own, cause I can't take living with you
I'm alone, so I won't turn out like you
Want me to
You thought you were standing beside me
You were only in my way
You're wrong if you think that I'll be just like you
You thought you were there to guide me
You were only in my way
You're wrong if you think that I'll be just like you
You thought you were there to guide me
You were only in my way
You're wrong if you think that I'll be just like you
I could be mean
I could be angry
You know I could be just like you
I could be angry
You know I could be just like you
I could be fake
I could be stupid
You know I could be just like you
You thought you were standing beside me
You were only in my way
You're wrong if you think that I'll be just like you
You thought you were there to guide me
You were only in my way
You're wrong if you think that I'll be just like you
You thought you were there to guide me
You were only in my way
You're wrong if you think that I'll be just like you
I could be cold
I could be ruthless
You know I could be just like you
I could be weak
I could be senseless
You know I could be just like you
You thought you were standing beside me
You were only in my way
You're wrong if you think that I'll be just like you
You thought you were there to guide me
You were only in my way
You're wrong if you think that I'll be just like you
You thought you were there to guide me
You were only in my way
You're wrong if you think that I'll be just like you
On my own, cause I can't take living with you
I'm alone, so I won't turn out like you
Want me to
You thought you were standing beside me
You were only in my way
You're wrong if you think that I'll be just like you
You thought you were there to guide me
You were only in my way
You're wrong if you think that I'll be just like you
You thought you were there to guide me
You were only in my way
You're wrong if you think that I'll be just like you
I could be mean
I could be angry
You know I could be just like you
Magyar szöveg(lehetnek hibák, kérlek jelezzétek):
Three Days Grace - Just Like You ( Pont olyan, mint te)
Lehetnék aljas,
lehetnék dühös,
tudod, hogy lehetnék pont olyan mint te.
Lehetnék hamis,
lehetnék hülye,
tudod, hogy lehetnék pont olyan mint te.
Azt hitted mellettem állsz,
közben csak az utamban álltál,
tévedsz, ha azt hiszed, hogy olyan leszek, mint te.
Azt hitted ott vagy és vezetsz engem,
közben csak az utamban álltál,
tévedsz, ha azt hiszed, hogy olyan leszek, mint te.
Azt hitted ott vagy és vezetsz engem,
közben csak az utamban álltál,
tévedsz, ha azt hiszed, hogy olyan leszek, mint te.
Lehetnék hideg,
lehetnék kegyetlen,
tudod, hogy lehetnék pont olyan mint te.
Lehetnék gyenge,
lehetnék esztelen,
tudod, hogy lehetnék pont olyan mint te.
Azt hitted mellettem állsz,
közben csak az utamban álltál,
tévedsz, ha azt hiszed, hogy olyan leszek, mint te.
Azt hitted ott vagy és vezetsz engem,
közben csak az utamban álltál,
tévedsz, ha azt hiszed, hogy olyan leszek, mint te.
Azt hitted ott vagy és vezetsz engem,
közben csak az utamban álltál,
tévedsz, ha azt hiszed, hogy olyan leszek, mint te.
Lehetnék aljas,
lehetnék dühös,
tudod, hogy lehetnék pont olyan mint te.
Ez volt tehát a magyar dalszöveg. Remélem tetszett és ajánlom a számot meghallgatásra is. :)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése